2015. október 4., vasárnap

almás zabpalacsinták

A tízórai okoz némi fejtörést, egyelőre nehezen szabadulok az almától, ezek a mini palacsinták remek alternatívák hétvégére, mikor konyhaközelben vagyok délelőtt! A receptet itt találtam, némi módosítás után:

Hozzávalók 2 személyre:
 - 1 közepes alma lereszelve
 - 1 tojás
 - 1 ek. zabpehelyliszt
 - fél kk xilit
 - fél kk fahéj

Összekevertem a fentieket, majd vékonyan kiolajozott kerámiaserpenyőbe kanalaztam, ellapítgattam őket, majd mikor már gondolatra fordíthatóak voltak, egy lapáttal átfordítottam -volna- őket (de az a gondolat még egy-két perccel később jött el). :)

Kicsit megbarnult az alja, de ez az ízéből nem von le, kifejezetten finom lett, bekerül az állandó repertoárba. 4 mini palacsinta lett belőle, a fele elég volt.

1 adag: 20 g CH

5 megjegyzés:

  1. Én már itt is vagyok! :)
    Szeretettel ajánlom figyelmedbe a lányom blogját, ő is hasonló problémákkal küzd. Ahol cukrot ír, az csak azért van, mert olyanok is olvassák, akik nem mellőzik az ételükből. Itt természetesen cukormentes édesítőszer értendő.http://bebelle-belle.blogspot.hu/ Jó egészséget! ♥♥

    VálaszTörlés
  2. március óta élek hasonlóan. kifejezetten élvezem az életmódváltást én is. ezt a receptet már ismerem, de vissza fogok járni, mert gyűjtöm és szenvedélyesen ki is próbálom az ehhez hasonló, gyorsan és egyszerűen elkészíthető ételeket.

    VálaszTörlés