2015. október 24., szombat

cukor nélkül is vigasztal a süti!

Ma durván hisztiztem a Milkás polc előtt a boltban, annyira szerettem volna sosekóstolt, piskótás-csokikrémes izét venni... persze mivel már elmúltam öt, kifelé nem mutattam, de belül csúnya önsajnálati műsor ment... Mikor eluntam és kitisztult a fejem, inkább tojást és xilitet tettem a kosárba, itthon pedig pár perces melóval összedobtam a vigaszsütit:


A piskóta hasonló a múltkorihoz, de csak 5 dekányi liszt volt a tk-s zacskóban, nem volt kedvem két dekáért kibontani egy új lisztet, ezért azt a részt zabliszttel pótoltam (magam őrlöm kissé darabosra a zabpelyhet): 5 dkg tk tönkölyliszt, 2-2 dkg zab- és durumliszt, 5 tojás, 1 kk sütőpor, 8 dkg xilit.

Mikor kisült, kifőztem a pudingot (lustaasszony-módra pudingporból, 5 dkg xilittel, 2 dl tejszínnel és 2 dl vízzel), és mivel nem volt kedvem semmi faksznihoz, csak rákentem a piskótára. Ezután már csak annyi gondom volt, hogy ügyesen lefoglaljam magam, míg kihűl és már szeleteltem is. :)

24 részre osztottam, így egy szelet: 7 g CH

1 megjegyzés: