2015. december 27., vasárnap

egy-tepsi-étel

Próbáltam tartani magam a diétás alapelvekhez karácsonykor is, de azért kicsivel többet ettem, mint előtte, ráadásul nehezebb ételeket... 26-án este már túl voltam a sokadik töltött káposztán és sütin és pörköltön pár nap alatt, sóvárogtam valami frissebb után, úgyhogy előszedtem a sorsára váró édesburgonyát. 

32 dkg volt pucolás után, a negyedét bevállaltam vacsira. Felkockáztam, rálocsoltam 2 ek olajat, rászórtam t, borsot és kakukkfüvet, majd sütőpapírra borítottam és 10 percre a forró sütőbe toltam. Közben egy szelet tk kenyér közepét kilyukasztottam egy pohárral, előkészítettem egy tojást. 

A krumplit arrébb toltam, az olajos sütőpapírra tettem a kenyeret és beleütöttem a tojást a közepére. Sóztam-borsoztam, majd visszakerült a sütőbe újabb 10 percre. Ennyi elég is volt az édesburgonyának, azt kiszedtem, majd fordítás után a kenyér még 5 percet töltött bent. Tudom, a pirítós nem barátunk, de nem száradt ki nagyon a kenyér, épp csak annyira, hogy a tojás beleszilárduljon. 

Uborkával, paradicsommal, lilahagymával és tejföllel tálaltam.

26 g CH

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése